ایمن فایل
ایمن فایل

ایمن فایل

Emenfile

پاورپوینت فصل اول و دوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی


پاورپوینت فصل اول و دوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی

پاور پوینت فصل اول و دوم کتاب راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار ترجمه دکتر بیتا مشایخی

دانلود پاورپوینت فصل اول و دوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی

پاور پوینت فصل اول و دوم کتاب راهبری شرکتی
 اخلاق کسب و کار حاکمیت شرکتی
پاور پوینت فصل سوم کتاب راهبری شرکتی
اخلاق کسب و کار ترجمه دکتر بیتا مشایخی
پاورپوینت مقدمه ای بر اخلاق کسب و کار
فصل سوم راهبری شرکتی دکتر بیتا مشایخی
 حاکمیت شرکتی
 اخلاق کسب و کار
 پاور پوینت فصل سوم کتاب راهبری شرکتی
 ترجمه دکتر بیتا مشایخی
 تالیف پروفسور رضایی
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 23965 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85

پاور پوینت فصل اول و دوم کتاب راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار ترجمه دکتر بیتا مشایخی

پاورپوینت مقدمه ای بر اخلاق کسب و کار

فصل اول و دوم راهبری شرکتی دکتر بیتا مشایخی

مشتمل بر 85 اسلاید زیبا

دانلود پاورپوینت فصل اول و دوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی

قالب پاورپوینت ارائه دانشگاه کاشان Kashan University presentation powerpoint template

قالب پاورپوینت ارائه دانشگاه کاشان

Kashan University presentation powerpoint template

قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه،پروپوزال ، سمینار و 62 اسلاید و قابل ویرایش
دسته بندی پاورپوینت
بازدید ها 7
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1977 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62
قالب پاورپوینت ارائه دانشگاه کاشان

فروشنده فایل

کد کاربری 23099
کاربر

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات54
حجم83 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

54 صفحه ورد (53 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

جلسه دوم - آرام سازی

جلسه سوم - بازسازی شناختی (۱)

جلسه چهارم - بازسازی شناختی (۲)

جلسه پنجم- مواجهه

جلسه ششم - مواجهه و بازسازی شناختی

پیوست

کار برگ تشخیص موقعیت های اضطراب زا و اجزاء اضطراب

کار برگ پایش افکار اتوماتیک

کاربرگ مقابله با افکار خود آیند

کاربرگ بازسازی شناختی

کاربرگ فهرست موقعیت های شایع اضطراب اجتماعی

کار برگ افکار اتوماتیک در مورد درمان

برگه اطلاعات تحریف های شناختی

کاربرگ درجه بندی موقعیت ها

کاربرگ پایش افکار اتوماتیک

منابع

 

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

اهداف:

1. ایجاد ارتباط

۲. ارزیابی اضطراب اجتماعی

٣. آموزش روانی

وسایل مورد نیاز:

۱. پرسشنامه مختصر اضطراب اجتماعی

۲. راهنمای مداخله مختصر در اضطراب اجتماعی

مروری بر جلسه

هدف از این جلسه، برقراری ارتباط درمانی با مراجع است تا اضطراب کمتری را در جلسه تجربه کند و بتواند با درمانگر مشارکت و همکاری داشته باشد. در وهله دوم، ارزیابی مختصری از اضطراب اجتماعی بیمار به عمل می آید تا براساس آن مداخلات درمانی با وضعیت وی تناسب بیشتری داشته باشد. و در نهایت، اطلاعات پایه ای در مورد این اختلال و علل و درمان آن در اختیار بیمار قرار داده می شود.

1. معرفی موضوع جلسه و ایجاد ارتباط

اهداف جلسه را برای بیمار توضیح داده و برای اینکه بتواند احساس راحتی بیشتری در جلسات داشته باشد یک ارتباط توام با اعتماد با وی برقراری کنید. سعی کنید جلسات را بگونه ای برنامه ریزی کنید که دسترسی بیمار به خدمات درمانی راحت بوده و از تشدید اختلال جلوگیری شود. برای این منظور در ابتدای کار جلسات را زمانی بگذارید که مرکز خیلی شلوغ نیست و یا بیمار کمتر مجبور باشد تا منتظر بماند و یا از خود بیمار سوال کنید که ترجیح می دهد زمان جلسات چه موقع باشد، اطلاعات دقیقی در مورد ساعت، زمان و کجا می تواند منتظر بماند - ترجیحا در یک مکان خلوت - ارائه دهید، قبل از شروع جلسات درمان در مورد فرایند درمان توضیح کلی ارائه دهید و در مورد نگرانی های وی سوال کنید و در نهایت، بخاطر داشته باشد تغییر درمانگر برای این افراد ممکن است استرس آور باشد. بنابراین تا جای ممکن از چنین اتفاقی پیشگیری کنید.

۲. ارزیابی

این اختلال معمولا در نظام مراقبت اولیه کمتر تشخیص داده می شود و در صورتی که با افسردگی همراه باشد، معمولا این اختلال افسردگی است که به آن توجه می شود و مورد درمان قرار می گیرد و لذا اضطراب اجتماعی تشخیص داده نشده باقی می ماند. بنابراین، کارشناسان مراقبت اولیه باید نسبت به شناسایی و تشخیص دقیق این اختلال حساس باشند.

برای ارزیابی این اختلال ابزارهای متعددی وجود دارد که یکی از کوتاهترین آن ها پرسشنامه کوتاه سه سوالی فوبی اجتماعی است. در این پرسشنامه از فرد می خواهند تا به هر سوال از ۰ تا ۴ یک نمره بدهد و سپس براساس مجموع نمرات وی، در مورد وی تصمیم گیری می شود. در زیر این سوالات آمده است:

1. ترس از خجالت زده شدن باعث می شود از انجام یک سری کارها و یا صحبت با مردم اجتناب کنم

٢. من از موقعیت هایی که در آن مرکز توجه هستم، اجتناب می کنم

٣. بدترین ترس های من خجالت زده شدن و یا احمق جلوه کردن است

0= اصلا، 1= یک کمی ۲= تا اندازه ای 3= خیلی زیاد ۴= شدید

اگر نمره فرد ۶ یا بالاتر شود باید برای مورد ارزیابی جامع قرار گیرد. اگر خود شما آموزش کافی را برای ارزیابی جامع این اختلال دریافت نکرده اید باید وی را به متخصص ارجاع دهید.

وقتی مشخص شد که بیمار دچار اختلال اضطراب اجتماعی است، برای اینکه بتوانید یک تصویر اجمالی از ماهیت اضطراب اجتماعی وی به دست آورید، حیطه های زیر را مورد ارزیابی قرار دهید:

1. کدام موقعیت های اجتماعی بیمار را دچار اضطراب می کند و یا از آن اجتناب می کند؟

٢. بیمار می ترسد در این موقعیت ها چه اتفاقی بیفتد؟

٣. در موقعیت های اجتماعی چه علائم اضطرابی را تجربه می کند؟

۴. چه دیدگاه یا تصویری در مورد خود دارد؟

۵. در موقعیت های اجتماعی به چه چیز بیش از همه توجه دارد؟

۶. بعد از موقعیت اجتماعی چه افکاری دارد؟ و چطور موقعیت را تحلیل می کند؟

۷. آیا مواد و الکل مصرف می کند؟

 

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

ضرورت آموزش کارکنان در سازمان با تاکید بر اهمیت و ضرورت آموزش ضمن خدمت

ضرورت آموزش کارکنان در سازمان با تاکید بر اهمیت و ضرورت آموزش ضمن خدمت

هدف از این پایان نامه ضرورت آموزش کارکنان در سازمان با تاکید بر اهمیت و ضرورت آموزش ضمن خدمت می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات95
حجم166 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

آموزش افراد در زمینه شغل وحرفه ای که در آن فعالیت می نمایند از روزگاران کهن مورد نظر همه انسان ها بوده است.  (Mansouri, Pashootanizadeh, 2010, p 14).امروزه یکی از مهمترین و اساسی ترین فعالیت ها در سازمان جهت همگامی مثبت با تغییرات و توانایی رقابت سالم در جامعه استفاده از سیستم های بهبود و نوآوری در نیروی انسانی جهت رسیدن به هدف های مطلوب و سازنده آن سازمان محسوب می شود. (عبدی، علی پور، عبداللهی، 1388، ص 25). 

 


ایجاد یک نظام اداری مطلوب و مناسب تا اندازه زیادی به کمک آموزش و ارتقاء توانمندی های نیروی انسانی امکان پذیر است. تسلط روز افزون انسان بر طبیعت و شناخت و آگاهی از ناشناخته ها و پژوهش برای یافتن تکنیک ها و ابزارهای جدید به منظور حل مسائل و مشکلات جامعه به ویژه در کشورهای در حال توسعه، مساله آموزش نیروی انسانی را بیش از پیش مهم وموثر نموده است.

 

 

آموزش های شغلی نیز به علت تخصصی شدن مشاغل و دنیای پیچیده و رو به پیشرفت امروزی یکی از ضرورت هایی است که افراد شاغل سازمان ها و مسئولین سازمان ها نیاز به آن را جهت همگام شدن با تغییرات و افزایش بهره وری بیش از پیش حس می نمایند؛ بطوری که امروزه سازمانی را نمی توان یافت که برای بقاء خود بی نیاز از این آموزش ها باشد(Nasiri, Fathi Vajargah, 2009, p 107).

 


پیشرفت و بالندگی هر کشور به انسان های آن کشور بستگی دارد و نیروی انسانی کارآمد و با دانش است که یک جامعه را بالنده و پیشرفته می گرداند.  تربیت و تامین نیروی انسانی مورد نیاز کار نیز بالطبع فراگیر، مستمر خواهد بود و به این ترتیب، تربیت و تامین نیروی انسانی مورد نیاز کار کشور، به منزله یک زیرنظام از نظام کلان آموزشی مملکت است که متناسباً نیازمند طراحی بوده و لازم است در گستره کار کشور مستقرگردد تا بتواند نقش خود را در کار، به طور فراگیر، محیط های کار و فعالیت روزانه را با حفظ کارایی آن، به محیطی تربیتی مبدل سازد و آن را به بهره برداری دو جانبه کاری و تربیتی بکشاند.

 

 

 

چنین زیرنظامی که از آن به نظام آموزشی کارکنان تعبیر می شود دارای سه ویژگی بارز به شرح زیر می باشد :

 

  1. - تربیت کننده نیروی انسانی برای هر کار مشخص است.
  2. - با نظام اجرایی کار پیوند خورده و جزء لاینفک آن است.
  3. - فراگیری تمامی کارکنان در تمام طول خدمت شغلی آنهاست (نادی، سجادیان، 1389، ص 36).

 

 

 

 

فهرست مطالب

1-8- واژگان پژوهش    


بخش اول : آموزش ضمن خدمت 12 
2-1- 1- مقدمه    12
2-1-2- مفهوم آموزش    13
2-1-3- ضرورت آموزش    16
2-1-4- آموزش کارکنان    17
2-1-5- ضرورت آموزش کارکنان در سازمان    17
2-1-6- تاریخچه آموزش کارکنان    21
2-1-7- ویژگی ها و اصول اساسی آموزش در سازمان    22
2-1-8- مزایای آموزش کارکنان    25
2-1-9- انواع آموزش    27
2-1-10- آموزش ضمن خدمت    28
2-1-11- روش های آموزش ضمن خدمت    29
2-1-12- برنامه ریزی دوره های آموزشی    32
2-1-13- تاریخچه آموزش ضمن خدمت در جهان    32
2-1-14- تاریخچه آموزش کارکنان در ایران    34
2-1-15- ماهیت آموزش ضمن خدمت    35
2-1-16- ویژگی ها و اصول آموزش ضمن خدمت    36
2-1-17- اهداف آموزش ضمن خدمت    37
2-1-18- سودمندی های آموزش ضمن خدمت38
2-1-19- برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت    38
2-1-20- مراحل برنامه ریزی آموزش های ضمن خدمت    39
2-1-21- تعیین نیازهای آموزشی کارکنان    41
2-1-22- اهمیت و ضرورت آموزش ضمن خدمت    43
2-1-23- فرآیند آموزش نیروی انسانی    45
2-1-24- اهداف نیازسنجی    46
2-1-25- منابع نیازهای آموزشی ضمن خدمت    47
2-1-26- روش های نیازسنجی    47
2-1-27- ارزشیابی برنامه های آموزش ضمن خدمت      48
2-1-28- مراحل ارزشیابی دوره های آموزشی    49
2-1-29- ضرورت انجام ارزشیابی    50
2-1-30- مبانی قانونی آموزش کارکنان دولت    50


بخش دوم :: رابطه بین آموزش ضمن خدمت و رضایت شغلی 73
2-3-1- جنبه آموزشی کارکنان در رضایت شغلی 73  


بخش سوم : پیشینه تحقیق 75 
2-4-1- مروری بر پیشینه و مبانی نظری پژوهش در ایران    75
2-4-2- مروری بر پیشینه و مبانی نظری پژوهش در جهان76
چارچوب نظری تحقیق    79

منابع

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بررسی کارکرد لایه های نازک CuInSe و اهمیت اتصال به آنها

بررسی کارکرد لایه های نازک CuInSe و اهمیت اتصال به آنها

به ماده یا موادی گفته می شود که به صورت پوششی بر یک سطح یا ماده می نشینند و باعث ایجاد خواص الکتریکی، فیزیکی و مکانیکی سطحی جدیدی می شود که که خصوصیات سطحی زیر لایه را ارتقاء می‌بخشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات190
حجم6 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی مواد

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مواد

بررسی کارکرد لایه های نازک CuInSe و اهمیت اتصال به آنها

 
مقدمه:
لایه نازک در واقع لایه ای از مواد است که ضخامت آن در رنج کسری از یک نانومتر تا چند میکرومتر قرار گرفته باشد. اهمیت عمده لایه های نازک در صنایع الکترونیک، میکروالکترونیک و صنایع نوری می باشد که در سال های اخیر با پیشرفت فناوری نانو، رشد قابل ملاحظه ای را در اصلاح خواص سطحی مواد داشته است. خواص لایه های نازک وابسته به ساختار و مورفولوژی آنها طی فرایند رشد و جوانه زنی است.
 
به طور کلی لایه به ماده یا موادی گفته می شود که به صورت پوششی بر یک سطح یا ماده می نشینند و باعث ایجاد خواص الکتریکی، فیزیکی و مکانیکی سطحی جدیدی می شود که که خصوصیات سطحی زیر لایه را ارتقاء می‌بخشد.معمولا در فیزیک حالت جامد، مواد را به صورت توده ای مورد بررسی قرار می دهند. در عموم روش های لایه نشانی، هنگامی که ماده از حالت توده ای به صورت اتم ها، ملکول ها یا یون های مجزا درآیند و روی سطح زیرلایه نشینند، پوششی ایجاد می شود که آنرا لایه می نامند. چگالش ذرات اتمی، ملکولی یا یونی برای تشکیل لایه بر روی زیرلایه توسط فرایندهای فیزیکی و شیمیایی مختلفی صورت می گیرد.
 
معمولا اگر لایه تشکیل شده نازک باشد، خواص فیزیکی جدیدی از خود بروز می دهد که با خواص همان لایه به صورت توده ای متفاوت است که به این ترتیب می توان قابلیت های جدیدی به محصول افزود.
اصولاً لایه ها و پوشش های مختلف از نقطه نظر ضخامت به سه گروه تقسیم می شوندکه عبارتند از:
1. لایه های بسیار نازک با ضخامت کمتر از 50 انگستروم
2. لایه های نازک با ضخامت بین 50 تا 5000 انگستروم
3. لایه های ضخیم با ضخامت بیش از 5000 انگستروم
 
طبق تعریف بالا، لایه های نازک لایه هایی هستند که ضخامت آنها بین 50 تا5000 انگستروم می باشد. به بیان دیگر لایه های نازک ، لایه های با دقت اتمی طراحی شده ای از انواع مواد اعم از فلزات، عایق ها، نیمه رساناها هستند. لایه های نازک را می توان در دسته پوشش های نانو ساختار دسته بندی کرد. همچنین کاربرد عمده این لایه های نازک در اصلاح خواص سطح جامدات است.
لایه های نازک و بسیار نازک، از دو ویژگی مهم برخوردار هستند. اولین ویژگی، ضخامت زیرمیکرونی آن است که هر چه به اندازه نانو نزدیک تر شود، ویژگی های متفاوت‌تری را برای لایه به وجود می آورد. دومین ویژگی آن است که لایه ها می توانند سطوح فوق العاده بزرگی نسبت به ضخامت داشته باشند. این دو ویژگی باعث پدید آمدن خواص متفاوت‌تر، و کاربردی می شوند که در قسمت خواص لایه های نازک به آن پرداخته خواهد شد[1-3].
 
 
کلمات کلیدی:

لایه نازک

روش های سنتز

سلولهای خورشیدی

لایه های نازک CuInSe

 
 
 

اهمیت لایه های نازک

در سال های اخیر، علم لایه های نازک در میان سایر علوم رشد قابل ملاحظه ای داشته و حجم وسیعی از تحقیقات را به خود اختصاص داده است. بی شک رشد چشمگیر ارتباطات، پردازش اطلاعات، ذخیره سازی، صفحه های نمایش، صنایع تزئینی، ابزارآلات نوری، مواد سخت و عایق ها نتیجه تولید لایه های نازک براساس فناوری های نوین می باشد. در ساخت لایه های نازک نیز در سال های اخیر تحولات وسیعی صورت گرفته است که خود ناشی از پیشرفت در فناوری خلاء، تولید میکروسکوپ های الکترونی و ساخت وسایل دقیق و پیچیده ی شناسایی مواد است. همچنین باز شدن مباحثی نظیر میکروالکترونیک، اپتیک و نانوتکنولوژی مدیون اهمیت پوشش های لایه نازک می باشد. از نقطه نظر تاریخی در ابتدا تکنولوژی لایه نازک در صنایع مدارهای مجتمع(شکل 2)استفاده شد. در ادامه طی 40 سال اخیر، نیاز صنایع به ابزارهای کوچکتر و سریعتر، تکنولوژی و فیزیک لایه های نازک را جهت رسیدن به این هدف بهبود بخشید
 
 
 
فهرست مطالب
بررسی کارکرد لایه های نازک CuInSe و اتصالات اهمیت به آنها 4
 

فصل اول:مقدمه ای بر لایه های نازک 5

مفهوم لایه های نازک 5
اهمیت لایه های نازک 7
تاریخچه لایه های نازک 9
فیزیک لایه های نازک 10
بحث و نتیجه گیری 12
 

فصل دوم:خواص لایه های نازک 13

1-خواص لایه نازک 14
1-1-خواص مکانیکی 14
2-1- خواص الکتریکی 15
6-1-خواص حرارتی 19
 

فصل سوم:روش های سنتز، آنالیز و کاربردهای لایه های نازک 20

1-روشهای سنتز لایه های نازک 20
1-1-روش های فیزیکی(Physical Method): 20
2-1-روش های شیمیایی(Chemical Method): 23
1-2-1-رسوبدهی شیمیایی بخار(CVD:Chemical Vapor Deposition) 24
شکل 5- آبکاری الکتریکی با جریان مستقیم [4]. 26
3].  3-2-1- آبکاری الکترولس(Electroless Plating) 26
2-آنالیز لایه های نازک28
 

فصل چهارم:تاریخچه سلولهای خورشیدی 33

طرز کار سلول خورشیدی 39
نظریه هایی در ارتباط با سلول خورشیدی : 41
جدایی حامل های بار : 43
پیوند p-n : 45
انواع سلولهای خورشیدی : 46
سلولهای خورشیدی پلیمری / آلی 48
سلولهای خورشیدی نانوکریستال 49
فوتوولتائیک های متمرکز کننده (cpv) : 49
ساختار سلولهای خورشیدی 51
سلولهای PV چند بلوری : 52
دستگاه با پیوند ناهمجنس 55
- مدار هم ارز سلول خورشیدی: 60
- بازده تبدیل انرژی 60
-ضریب پر کردن : 60
- بازده کوانتوم : 61
- اتصال به یک بار خارجی 61
- مواد جاذب نور 61
- ویژگی های یک سلول خورشیدی : 66
- محدودیتهای طبیعی بازده 66
 

فصل پنجم:روش ساخت سلول خورشیدی فیلم نازک CuInSe2 68

ادعاها : 69
تشکیل یک لایه فعال 71
شرح پیش زمینه ابداه 77
روش ساخت فیلمهای نازک Cu(In,Ga)(Se,S)2 با بازده بالا برای سلولهای خورشیدی 95
روش تبلور مجدد برای سلنیزه کردن فیلم نازک Cu(In,Ga)Se2 برای کار بردهای وسیله نیمه رسانا 118
پیش زمینه ابداع : 123
شرح تفصیلی : 169
منابـــــع : 189
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود